$ads={1}
Oferta pracy na stanowisko:
Miejsce pracy
Gliwice
Naszą mocną stroną jest dobra atmosfera i zgrany zespół. Każda nowa osoba jest objęta opieką bardziej doświadczonych pracowników, dzięki temu szybko czuje się częścią naszego teamu, a nam naprawdę dobrze się razem pracuje. Nasza praca wiąże się z kontaktem z klientem, ale nie zajmujemy się sprzedażą, ani ofertami handlowymi. Dodatkowo nasz harmonogram i możliwość pracy zdalnej pozwalają na elastyczne łączenie pracy, nauki i obowiązków prywatnych.
Dołącz do naszego zespołu, a przekonasz się, że z nami wszystko jest możliwe i wszystko da się zrobić
Twój zakres obowiązków:
- Rejestracja i weryfikacja zgłoszeń klienta oraz pozyskiwanie dodatkowych informacji dotyczących zgłoszenia
- Telefoniczny kontakt z klientem
- Kontakt mailowy z centralą po stronie klienta
- Obsługa i weryfikacja reklamacji
- Zadania administracyjne w wewnętrznym systemie
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
Wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Sprawna obsługa komputera i aplikacji biurowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie przynajmniej podstawowym
- Umiejętność pracy w zespole i przekazywania wiedzy
- Umiejętność planowania i organizacji własnej pracy
To oferujemy:
Pracę w
- TOP 3 Firma IT dla branży retail - ITwiz Best 100, gdzie dużo się nauczysz, bo obsługujemy największych Graczy Rynkowych
- Gwarancja informacji zwrotnej - na bieżąco będziemy informować Cię co dzieje się z Twoją aplikacją
- Dowolna forma zatrudnienia (UoP/B2B/UZ) w ramach długofalowej współpracy
- Atrakcyjny pakiet opieki medycznej Luxmed - dla całej rodziny, łącznie z rodzicami
- Karta Multisport, ubezpieczenie na życie oraz Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Niekorporacyjna kultura pracy, elastyczność oraz szacunek do pracownika
- Dobra atmosfera oraz partnerska, otwarta komunikacja
- Brak dress code’u i możliwość częściowej pracy zdalnej
- Bezpłatny parking dla pracowników
Aplikuj
Exorigo-Upos S.A. wraz Finture i Finture AI tworzy stabilną, polską grupą informatyczną o międzynarodowym zasięgu. Posiadamy własne oddziały m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Ukrainie.
To zespół ponad 1000 ekspertów m.in. inżynierów, developerów, project managerów, architektów i analityków IT oraz pracowników serwisu. Nasza działalność koncentruje się od 20 lat na wsparciu branży retail.
Aktywnie wspieramy naszych klientów w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. Wśród klientów Exorigo-Upos można znaleźć m.in. jeden z największych marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarketów, podmioty z branży beauty, fashion, home decor, artykułów dla dzieci oraz sklepy typu convenience.
Zapewniamy również kompleksowe usługi IT dla branży logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.
Proces rekrutacyjny:
- Analiza Twojego CV
- Video spotkanie z liderem zespołu
- Spotkanie w naszym biurze
- Przedstawienie oferty współpracy. Witamy w Zespole!
Administratorami Pani/Pana danych osobowych są wspólnie następujące Spółki:
- Exorigo-Upos S.A., adres siedziby: Skierniewicka 10A, 01-230 Warszawa,
KRS: 0000428347, NIP: 5252535950, REGON: 146251737; - FINTURE Sp. z o.o., adres siedziby: Skierniewicka 10A, 01-230 Warszawa,
KRS: 0000635131, NIP: 5272778791, REGON: 365340724; - AI Sp. z o.o., adres siedziby: Skierniewicka 10A, 01-230 Warszawa,
KRS: 0000785939, NIP: 5252789627, REGON: 383352469;
dalej łącznie zwanymi Współadministratorami.
Współadministratorzy wyznaczyli wspólnego Inspektora Ochrony Danych, z którym Pani/Pan mogą się skontaktować drogą elektroniczną na adres: ochronadanych@exorigo-upos.pl, lub pisemnie na adres Współadministratorów (z dopiskiem „Inspektor Danych Osobowych).
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji, na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Podanie danych w zakresie określonym w Art. 221 przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe i stanowi warunek wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Przekazanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.
Ma Pani/Pan prawo do sprostowania swoich danych, zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz uzyskania od administratora dostępu do ich treści. W dowolnym momencie może Pani/Pan zgłosić administratorowi chęć ograniczenia przetwarzania danych, ich przeniesienia lub wnieść o ich usunięcie. W przypadku stwierdzenia naruszenia danych ma Pani/Pan możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W ramach umowy o współadministrowanie, Współadministratorzy uzgodnili zakresy swojej odpowiedzialności dotyczącej wypełniania obowiązków wynikających z RODO, w szczególności:
- za wypełnianie obowiązków informacyjnych wynikających z RODO w odniesieniu do podawania informacji, o których mowa w art. 13 i 14 jest odpowiedzialna Spółka Exorigo-Upos S.A.;
- za wypełnianie obowiązków wynikających z RODO w odniesieniu do wykonywania przez Panią/Pana przysługujących praw jest odpowiedzialny Exorigo-Upos S.A. Niezależnie od tego ustalenia, może Pani/Pan wykonywać swoje prawa również wobec pozostałych Współadministratorów, tj. FINTURE Sp. z o.o. oraz FINTURE.AI Sp. z o.o. którzy przekażą Pani/Pana żądanie Exorigo-Upos S.A., w celu zrealizowania Pani/Pana żądania.
Dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż 12 miesięcy od przesłania aplikacji na dane stanowisko, chyba, że wyrazi Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie na potrzeby przyszłych rekrutacji. W takim przypadku Pani/Pana dane zostaną usunięte po upływie 3 lat.